ادیتور وبلاگ مایکروسافت Windows Live Writer

Windows Live Writer یک ابزار طراحی وبلاگ برای سرویسهای وبلاگ بین المللی مانند live spaces و Blogger است که شما را قادر میسازد تا قبل از پابلیش کردن وبلاگتان ، نمای خروجی آن را مشاهده کنید.با استفاده از این برنامه می توان در محیطی با قابلیت های آفیس (اعم از میابر ها و غیره …) در محیط offline مطالب را نوشت به آن عکس اضافه کرد و به مرتب کردن عکس ها پرداخت .

windows-live-writer.jpg

می توان آدرس وبلاگ ، شناسه کاربری و رمز ورود را در برنامه وارد کرد سپس برنامه به طور خودکار محیط و برنامه نصب شده در وبلاگ را تشخیص می دهد و محیط خود را با محیط آن یکسان می کند.این برنامه سیستم های زیر را ساپورت می کند: Wordpress – Blogger-,….

اضافه کردن عکس بسیار ساده می باشد می توان به راحتی به آن افکت های مورد نیاز را افزود و سایز آن را به دلخواه تغییر داد.در ضمن می توان براي جلوگیری از سرقت نام وبلاگ را به آن افزود:"watermark"

یکی دیگر از امکانات جالب این برنامه قابلیت اضافه کردن نقشه به متن می باشد . ( یه چیزی شبیه Google map)

امکانات نرم افزار در يك نگاه :

• ادیتور قوی برای ویرایش ظاهر وبلاگ ، متن ها ، رنگ ها ، حاشیه کناری صفحه و ... • قابلیت وارد کردن عکس ، نقشه ، و ... در قالب وبلاگ • امکان نوشتن و آماده کردن پست ها بصورت آفلاین و ارسال بعد از اتصال به اینترنت • امکان ویرایش و پیش نمایش کد HTML پست هنگام نوشتن پست بصورت آفلاین • امکان آپلود عکس روی وبلاگ و ساخت thumbnail و لینک شدن آن به عکس بزرگتر بصورت اتومات

• امکان استفاده این ابزار برای سرویس هایی مانند LiveSpace ، LiveJournal ، TypePad, WordPress .

با تشكر از : http://wp.doxdo.net و http://pdhco.com

0 نظرات:

» نظر شما؟